srijeda, 11. ožujka 2015.

Vidimo se u Veneciji...

Venecija se pokazala kao pravo modno nadahnuće, pa Lidl, u kojem možete nabaviti prekrasne stvari po povoljnim cijenama, u četvrtak 12. ožujka predstavlja svoju novu modnu liniju See you in Venice

Ako do sada niste kupovali odjeću u Lidlu, vrijeme je da se upoznate s Esmarom, jednom od Lidlovih modnih marki. Iz prve ruke mogu potvrditi da se među Esmarinim odjevnim predmetima mogu pronaći vrlo dobre, a cijenom povoljne stvari.
Esmarina linija See you in Venice vizualno je atraktivna. Odjeća i obuća iz ove kolekcije doima se vrlo ugodnom za nošenje. Doduše, prikazane cipele koje sam dobila nisu moj broj, ali sretna Pepeljuga kojoj sam ih darovala, tvrdi da su joj izrazito udobne. Gornjište i podstava su tekstilne, a tabanica od umjetnih materijala. Fotkala sam ih na Gornjem gradu, kad mi se već Venecija nije našla pri ruci. :)



Prva kolekcija koju ćemo unutar linije See you in Venice imati prilike isprobati zove se Marine i nadahnuta je morem. Plave, bijele i crvene kombinacije i mornarske prugice prava su energetska bomba u ovo doba godine. Ne znam kako vi, ali ja u ožujku jedva čekam da skoknem na more. I imam strahovitu želju nositi baš takve kombinacije. Doduše, kako sam pravi zimski tip, pristaju mi baš takve boje.



Volim pronaći trendi komade po popularnim cijenama, a u Lidlu zna biti dobrih i izdržljivih stvari. Već godinu i pol imam traperice s kojih ukrasni kamenčići na džepovima još nisu otpali, što mi se na skupljim modelima drugih marki događalo. 
Svi koji vole hlače visokog struka doći će na svoje jer elastične uske hlače uz nogu doista dosežu do  struka i time još i više izdužuju figuru.


Majica koju sam imala prilike imati u rukama napravljen je od mekanog džerseja, a volan s donje strane majice zgodan je detalj koji figuri daje dodatnu ženstvenost. Sviđa mi se što su majice lijepo upakirane tako da je mogućnost da se pri razgledavanju i traženju veličine artikli zaprljaju ili oštete minimalna.


Sa stražnje strane dodatni je dekorativni element patentni zatvarač. 


U ponudi će biti i razni modni dodaci. Sunčane naočale...


 ... ogrlice... 




krasne marame, satovi i remenje.


Nema komentara :

Objavi komentar