utorak, 13. svibnja 2014.

Tri lica zaštite

Nedavno sam na probu dobila novi dezodorans u spreju NIVEA Powder Touch koji me baš i nije oduševio zbog svojeg, kako mu i samo ime kaže, puderastog svojstva. Ali doslovno! Štiti od znojenja, nježno i ugodno miriši, ali ostavlja bijeli trag na koži. Ne bih možda ni obratila pažnju na ostale proizvode iz te linije, ali NIVEA je organizirala nagradnu igru namijenjenu njezinoj  promociji, te sam odlučila iskušati ne samo sreću nego i verzije ovog dezodoransa u stiku i roll-onu.






Sva sreća da jesam, jer su stik i roll-on bili iznad svih očekivanja!
Ova linija obogaćena je kaolinom, puderom s velikom moći upijanja. Miris je, dakako, puderast, a čini ga sretna mješavina bergamota, naranče,  đurđice i ruže. Stik mi je uvjerljivo bio najbolji. Nanosi se neprimjetno, ostavlja osjećaj glatke kože zaštićene od znojenja. Najintenzivnije miriše i pruža doista dugotrajnu zaštitu. Ako trebate pouzdani proizvod koji vam neće ostaviti tragove ni na koži, ni na odjeći, NIVEA Powder Touch stik ima moju veliku preporuku.
NIVEA Powder Touch roll-on na drugom je mjestu. Na koži ostavlja trag koji se sporije suši, no  neće vam ostaviti trag na odjeći. Lijepo i osvježavajuće miriše i pruža dobru zaštitu tijekom cijelog dana.
Na kraju, nagradu nisam osvojila, ali su stik i roll-on osvojili mene. NIVEA Powder Touch anti-perspiranti mogu se kupiti kao stik od 40 ml, roll-on u pakiranju od 50 ml ili kao sprej od 150 ml, a cijena je za sve proizvode ista - 24 kn.

Nema komentara :

Objavi komentar