nedjelja, 1. lipnja 2014.

Sub rosa

U povjerenju, ruža je moj omiljeni cvijet. Zato sam s velikom radošću isprobala Biobaza Body mlijeko za tijelo s ružom i geranijem. Ono što manjka novim novim varijetetima ruža, nipošto ne manjka ovom proizvodu. Mlijeko božanski miriše na ruže, još dugo nakon što ga nanesete na tijelo. Osjećaj je vrlo ugodan, koža je mekana i ugodna na dodir bez masnih tragova. Rekla bih da je ovo mlijeko idealno za svako godišnje doba, osobito meni koja zimi pati od suhe kože, i ljeti kada mi koža odreagira na prva izlaganja suncu. Biobazino mlijeko smirilo mi je osjećaj peckanja nakon izloženosti suncu. Ulje geranija i inače smiruje kožu koja je suha, premasna ili na neki način oštećena, dok ulje ružinog drveta djeluje obnavljajuće i tonizirajuće. Ulje slatkog badema je treći adut ovog proizvoda jer daje koži elastičnost. Ostali prirodni sastojci u ovom proizvodu su shea maslac, kakao maslac i ulje sezama, rekla bih prava kombinacija za kvalitetnu njegu koja je ženi potrebna tijekom cijele godine. 






Nanijevši mlijeko baš sam uživala u tom mirisnom oblaku. Možda taj osjećaj ženstvenosti i privlačnosti potječe baš od djelovanja eteričnih ulja ružinog drveta i geranija. U svakom slučaju ne možemo zanemariti aromaterapeutski učinak!

Cijena: 39,90 kn

Nema komentara :

Objavi komentar