četvrtak, 19. lipnja 2014.

Kaj briješ?

Bez razlike brijete li noge, pazuhe ili intimnu zonu, ovo iznenađujuće malo ali izdašno pakiranje ulja za brijanje Somersets pravo je osvježenje u moru proizvoda za brijanje. Ovo je moj prvi susret s takvim proizvodom. Većini vas koje ste navikle na pjene i gelove za brijanje možda će Somersets ulje za brijanje biti u sumnjičavo malom pakiranju, ne većem od ruža. Baš u tome i leži ljepota ovog proizvoda - 15 ml ulja dovoljno je za 90 brijanja, barem tako tvrdi proizvođač. Osobno to još nisam stigla provjeriti, ali isto tako nikad nisam provjeravala za koliko mi je brijanja dostatna jedna pjena.



Pa kako izgleda brijanje? Korištenje ulja prilično je jednostavno. Na vlažnu kožu nanesite par kapi ulja, umasirajte i pričekajte koji trenutak prije brijanja. Ulje će omekšati kožu i dlačice i time olakšati brijanje. Ako vam je koža osjetljiva i sklona nastanku iritacija ma koliko savršenu britvicu koristili, vjerojatno vas iritiraju kemikalije iz sredstava za brijanje. Pokušajte upotrijebiti Somersets ulje jer ono sadrži ulje francuske lavande, ulje sandalovine, ulje noćurka, ulje slatkog badema, ulje šafranike, ulje čajevca, ulje grejpfruta, ulje korijandra, ulje palmarose, ulje ružmarina, ylang ylang, ulje čileanskog šipka... Aloe Vera omekšava i vlaži kožu, a mentol je ugodno osvježava.



Moj prvi susret s uljem za brijanje bio mi je neobičan. Iako se klonim pjena i uglavnom se brijem gelovima za brijanje ili gelovima za tuširanje, i odgovara mi osjećaj da na koži nemam previše sredstva za brijanje, trebalo mi je vremena da se naviknem na nedostatak pjene. Zapravo, volim "vidjeti kamo idem", usmjeriti britvicu ovisno o smjeru rasta dlačica. S pjenom za brijanje uvijek mi se desi da negdje moram proći britvicom dvaput. Ugodan i osvježavajući miris jedina je poveznica s doživljajem brijanja.



Sa Somersets uljem brijanje teče bez greške, britvica dobro klizi. Malo sam iskušavala koliko bi kapi ulja bilo dostatno za pojedine zone. Za pazuh je dovoljno staviti dvije kapi, a za noge četiri do pet. Ovako to izgleda na početku kad tek nanesete ulje.


A ovo je prizor mekane i potpuno glatke kože nakon brijanja, ispiranja i sušenja ručnikom.


Ono što me najviše zanimalo prilikom isprobavanja je hoće li me ovo ulje poštedjeti neugodne iritacije kad nakon brijanja nanesem dezodorans, kao što obećava natpis na pakiranju. Uzela sam najgori dezić koji sam mogla naći kod kuće i moram priznati da je iritacija bila manje izražena, iako je sadržavao alkohol. Ipak me uljni film donekle zaštitio. Što se tiče uraslih dlačica, tu nisam primijetila nikakvo poboljšanje.



Jedini minus koji sam primijetila je dojam nakon dva tri brijanja da nikako ne mogu isprati britvicu, morala sam je temeljito očistiti s dosta tople vode i losiona za tuširanje i četkicom. Nakupilo se epitela i dlačica slijepljenih uljem. Ali to je tako kad baratamo proizvodom koji je prepun biljnih ulja, a ne kemikalija. Možda je jastučić na mojoj britvici reagirao s uljem?



Somersets je inače tvrtka koja se svojim proizvodima za brijanje prvenstveno obraća muškarcima, pa bi bilo zanimljivo čuti i njihove dojmove. Provjerim ima li Somersets proizvoda za muško brijanje!


Cijena: 21,90 kn

Nema komentara :

Objavi komentar