utorak, 11. ožujka 2014.

Sto godina ženstvenosti

Velika sam ljubiteljica retro stila (koji se, na moju sreću, zadnjih godina povlači kroz modu kao veliki lajtmotiv) i starih američkih automobila pa mi je ova Palmersova kampanja povodom njihove stogodišnjice postojanja odmah zapela za oko.



U dane kada želim dobro izgledati i privlačno se osjećati pouzdam se i u one detalje skrivene oku. Dobro donje rublje oblikuje siluetu, ponekad zbog kroja odjeće izviruje naramenica, naravno, u njemu se moram ugodno osjećati, a to je u nekoliko Palmersovih komada koje posjedujem uvijek bilo moguće. Eto i jedne podudarnosti. Ove godine navršava se sto godina od patenta za grudnjak, a Palmers je tu uvijek, barem što se mene tiče, uvijek bio na razini zadatka. U izradi rublja, kupaćih kostima, čarapa, tajica, pidžama i ogrtača ova je austrijska tvrtka uvijek nastojala uvoditi inovacije i zadržati visoke standarde izrade. Uživajte u prizorima iz Palmersove nove kampanje i ne zamjerite svojim snažnijim polovicama, oni gledaju automobile! :)



Nema komentara :

Objavi komentar