petak, 28. ožujka 2014.

Znate li onaj osjećaj kad vam koža procvate?

Na pragu proljeća koža mi uvijek žeđa poput pustinje Gobi. Koža mi je suha i blijeda i strašno moram paziti što na nju stavljam da je oživim, a da je ne iritiram. Ovu sam sezonu dočekala u velikom stilu, sa Chanelovim serumom. Riječ je o proizvodu Chanel Hydramax + Active Sérum Active Moisture Boost. Ukratko, sadrži Aquaperfil, kompleks koji privlači vlagu.




A sada dojmovi. Serum Hydramax + Active doista mi je donio trenutno olakšanje i riješio me osjećaja laganog svrbeža, osobito u grijanim prostorijama. Svilenkaste je strukture, ne masti mi kožu i dobra je podloga za make-up. Inače preko seruma ne volim nanositi kremu, ali Hydramax + Active toliko je nenametljiv da i uz dnevnu kremu ne osjećam da mi koža lica trpi. Kod ovog mi se seruma osobito sviđa to što nema reflektirajućih čestica, a miris je jednom riječju odličan. Jedina zamjerka je poprilično paprena cijena, pa morate birati želite li da vam presuši koža ili novčanik. 



Nema komentara :

Objavi komentar