srijeda, 30. srpnja 2014.

Korjenita njega kose

Htjela sam se poigrati riječima u vezi proizvoda kojeg vam namjeravam predstaviti. Radi se o Maski za jačanje kose iz korijena Le Couvent des Minimes. Ovom me proizvodu privuklo to što njeguje vlasi do korijena do vrhova, i naravno, znatiželja. Iza proizvođača Le Couvent des Minimes krije se priča o prekrasnom samostanu u Maneu, mjestašcu u južnoj Francuskoj, koji su osnovali pripadnici Reda najmanjih. Ovi su fratri uzgajali razno ljekovito bilje u svojim terasastim vrtovima i koristili ga u izradi dodataka hrani, lijekova, melema i pomada. Tijekom dvadesetog stoljeća ovdje su obitavale sestre Franjevke Marijine misionarke. 2004. rođen je brend Le Couvent des Minimes i pokrenuta je proizvodnja proizvoda za njegu prema tradicionalnim recepturama, a 2008. samostan je preoblikovan u Hotel&Spa.



Kako mi je nekoliko mjeseci nakon porođaja počela jako ispadati kosa, sa zanimanjem sam isprobala ovaj proizvod. Maska je namijenjena suhoj i normalnoj kosi, baš kakva je i moja, a na kosu i vlasište ima nekoliko učinaka. Zahvaljujući ružmarinu, kadulji i menti maska poboljšava mikrocirkulaciju vlasišta. Sama vlakna kose zaglađuju se pomoću sojinih proteina, a maslinovo ulje i karite maslac daju kosi sjaj i mekoću te hrane kapilarna vlakna. Maska ne sadrži silikone i umjetna bojila, dermatološki je ispitana pa se čak može primjenjivati i na dječjoj kosi (ali ne na djeci mlađoj od 30 mjeseci).



Maska vrlo ugodno i osvježavajuće miriše na kadulju, ružmarin i mentu. I doista, ne ostavlja mi onaj osjećaj da sam na kosu stavila nešto umjetno. Inače se maska dosta lako nanosi, ne curi i taman je prave konzistencije. I da, možete zatvoriti oči i zamisliti da ste u Provansi, tom dojmu će pripomoći njezin fantastičan miris. Nakon dva tjedna uporabe još ne mogu vidjeti raste li moja kosa ludom brzinom, a iskreno, ne primjećujem da ispada manje, ali sumnjam da ijedan proizvod može zaustaviti ovaj prirodni proces. Kosa mi se čini mekom i podatnom, baš onako kako treba, bez osjećaja težine ili perolakosti. Mogu je oblikovati kako želim bez straha da će mi vlasi stršati. Budući da masku stavljam i na vlastište i na cijelu duljinu kose, očekivala sam da bi mi se brže mogla zamastiti, ali to se ne događa. Zato ovom proizvodu dajem svoj glas.



Proizvodi Le Couvent des Minime temelje se na jednostavnosti i tradiciji - u njihovoj proizvodnji upotrijebljeni su samo najnužniji aktivni sastojci, prema tradicionalnim recepturama, bez ikakvih umjetnih dodataka.  Za pohvalu je i treće načelo kojim se ova tvrtka vodi - a to je velikodušnost. Le Couvent des Minimes donira 1% svoje godišnje zarade sestrama Franjevkama Marijinim misionarkama koje i dalje djeluju u 80 zemalja diljem svijeta, gdje aktivno pomažu u različitim projektima osiguranja potrebne zdravstvene skrbi, opismenjavanja, stručnog usavršavanja i ostalih plemenitih ciljeva.

Nema komentara :

Objavi komentar