utorak, 8. srpnja 2014.

Poljubac sunca

Moje lice je sklono nastanku pigmentacija i posljednjih pet - šest godina ne izlazim van bez SPF 50+ i gotovo da mogu zaboraviti šminkanje. Ranije sam se štitila nešto manjim zaštitnim faktorima, obično SPF 30, koji su puno zahvalniji kao podloga za make-up. Da se razumijemo, bila bih najsretnija kada bih ljeti mogla nanijeti samo maskaru, ali kad dosta potamnim, više nemam ujednačen ten. :( Pojavljuju mi se mrljice, koža mi je negdje smećkasta, negdje roza, i to me živcira. Kad još na sve to stavim zaštitnu kremu, koža mi ne djeluje uredno.

Za sve one koji se, poput mene, groze šminke na licu na ovim groznim vrućinama eto dobre preporuke! Vichy Capital Soleil obojena krema SPF 50+ koja će vas maksimalno zaštititi bez odavajućeg bjeličastog traga koje inače ostavljaju kreme s tako visokim faktorom.


Dakle, sve pohvale ovoj kremi. Lijepo se upija, ne ostavlja mi na licu masni trag, a pristajala je i meni koja sam dosta blijeda. Kad sam je nanijela lice mi je izgledalo kao da sam već lagano osunčana, i to nimalo napadno i umjetno. Uostalom, eto i jedne usporedbe kako se krema svojom bojom uklapa s tenom. Nadam se da će fotografija dočarati pravo stanje. Boja je, jednom riječju, nenametljiva.



A možete i usporediti kako izgleda uz uobičajenu kremu sa SPF 50+. Lijevo je Vichy Capital Soleil obojena krema SPF 50, a desno jedna obična SPF 50+ krema. Točno se vidi kako je koža lijepo tonirana i spremna za nanošenje make-upa (ja samo prepudram lice puderom u kamenu kako bih matirala kožu), a drugi proizvod daje izdajnički bijeli sjaj. Također možete vidjeti kako se Vichyjeva krema lijepo da nijansirati čime se izbjegavaju oštri prijelazi.


Mislim da sam napokon pronašla svoj proizvod koji me apsolutno štiti i omogućuje mi da izgledam prirodno, a ne kao reflektirajuća folija. Neka se onaj drugi proizvod ne naljuti :)

Nema komentara :

Objavi komentar